Select Page

WWE 2K20 Review

by | Νοέ 1, 2019

Το WWE 2K20 είναι το νέο κεφάλαιο της σειράς επαγγελματικής πάλης της WWE, από την ομάδα ανάπτυξης της Visual Concepts Entertainment και την 2K Sports. Είναι ο πρώτος τίτλος της σειράς από το 2000 που έχει αναπτυχθεί εξ’ ολοκλήρου από την VCE και έγινε διαθέσιμος πριν μερικές ημέρες, στις 22 Οκτωβρίου.

 

Το παιχνίδι προφανώς έχει ως επίκεντρό του την πάλη. Για όσους είχαν παίξει τα προηγούμενα, το περιεχόμενο του 2K20 είναι αντίστοιχο – και ακόμα παραπάνω.

Roman Reigns

 

Νέα προσθήκη αποτελούν οι γυναίκες παλαίστριες, οι οποίες έρχονται στο προσκήνιο σε μια προσπάθεια να υπάρχει καλύτερη αντιπροσώπευση των δύο φύλων. Η Becky Lynch παίρνει μάλιστα πρωταγωνιστικό ρόλο, και κοσμεί το εξώφυλλο του παιχνιδιού. Μπορούμε επίσης να παίξουμε με παλαίστρια στο βασικό story του παιχνιδιού, το MyCAREER mode. Η προσθήκη δε του Four Horsewomen mode σκοπεύει να επιδείξει την εξέλιξη της γυναικίας πάλης μέσα από μια σειρά από matches. 

Η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού έχει κάνει το καλύτερο δυνατό ώστε να αναδείξει το παιχνίδι και να το κάνει ελκυστικό και για τα δύο φύλα, μέσα από όλες αυτές τις νέες λειτουργίες.

Κατάφερα να ενθουσιάσω τους φίλους της σειράς; Αν ναι, λυπάμαι, αλλά μέχρι εδώ είναι τα θετικά του παιχνιδιού.

 

WWE2K20_SCREENSHOT_1920x1080_R2-BROCK-WEB

Το gameplay είναι απαίσιο. Ένα νέο control scheme έχει προστεθεί, σε μια προσπάθεια να γίνει πιο ξεκάθαρος ο χειρισμός και να μειωθούν οι πιθανότητες να κάνει ο παίκτης την λάθος κίνηση. Οι εντόλες παρ’ όλα αυτά παραμένουν μπερδεμένες και με άφησαν απογοητευμένο και ελαφρώς εκνευρισμένο. Η κίνηση των χαρακτήρων μέσα στο παιχνίδι κολλάει και πάσχει από μια συνολική έλλειψη φυσικότητας. Το gameplay απλά καταστρέφει αυτό που το παιχνίδι θα μπορούσε να προσφέρει, και συνολικά κάνει το παιχνίδι να δίνει μια αίσθηση κακής εκτέλεσης. 

Τα γραφικά είναι απογοητευτικά. Υπάρχουν πολλά και σοβαρά glitches σε όλο το παιχνίδι, τόσα που αναρωτιέται κανείς πώς πέρασε τις ποιοτικές δοκιμές και τα ποιοτικά κριτήρια των ίδιων των πλατφόρμων. Το τελικό προϊόν απλά δείχνει μισοτελειωμένο. Και ανεξάρτητα με το πόσο καλοφτιαγμένα είναι τα cutscene, η τελική εμπειρία δεν αλλάζει.

Η ομάδα ανάπτυξης έχει αναμφίβολλα δουλέψει σκληρά για αυτό το παιχνίδι. Μπορείς να το δεις από τα στοιχεία και τους αριθμούς που έγιναν διαθέσιμα (2700 γραμμές διαλόγου, πάνω από 270 cutscene και 100 αποκλειστικοί χαρακτήρες για το MyPLAYER PRESTIGE είναι μόνο μερικά από αυτά). Παρ’ όλα αυτά, το παιχνίδι απλά δεν έχει νόημα. Φυσικά μια σειρά από patches θα έρθει το επόμενο διάστημα σε μια προσπάθεια να διορθώσουν τα προβλήματα, αλλά αναρωτιέμαι αν αυτά θα καταφέρουν να κάνουν το παιχνίδι “απλά” λιγότερο ενοχλητικό, και όχι πιο απολαυστικό.

Αν σκεφτόσασταν να αγοράσετε το παιχνίδι, θα έλεγα να το ξανασκεφτείτε. Από μεριάς μου, ελπίζω η επόμενη εκτέλεση της σειράς να ανταποκρίνεται στις προσδοκίες και στην όλη ιδέα του WWE.

Roman Reigns