Select Page

Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint Closed Beta Review

by | Οκτ 1, 2019 | Reviews, Νέα

Το Tom Clancy’s Ghost Recon Breakpoint έρχεται δύο χρόνια μετά το επαναστατικό και εξαιρετικά επιτυχημένο Wildlands. Στην closed beta είχαμε την ευκαιρία να πάρουμε μία γεύση από το νέο τίτλο της Ubisoft και να σας τις μεταφέρουμε.

 

Το παιχνίδι εκτυλίσσεται σε ένα ένα ιδιωτικό νησί στον Ειρηνικό Ωκεανό με το όνομα Auroa. Ιδιοκτήτης του νησιού είναι ο Jace Skell, όπως επίσης και ιδιοκτήτης της εταιρείας κατασκευής drones και στρατιωτικού εξοπλισμού με την ονομασία Skell Technology. Η αμερικάνικη κυβέρνηση έχοντας αποδείξεις η εταιρεία έχει σχέση με παραστρατιωτικές οργανώσεις και καθεστώτα, επιχειρεί να διερευνήσει την κατάσταση.

GRB_screen_Behemot_e3_190610_2pm_PST_1560187061

 

Στην beta ήταν διαθέσιμες οι δύο πρώτες αποστολές οι οποίες δεν είχαν μεγάλο ενδιαφέρον και ο τρόπος με τον οποίο παρουσιάστηκε η ιστορία ήταν αδιάφορος. Μάλιστα με έκανε να χάσω το ενδιαφέρον μου να συνεχίσω – κάτι το οποίο έσωσε όμως το co-op, το οποίο είναι και ο πλέον ενδεδειγμένος τρόπος για να παίξει κάποιος το Breakpoint. Θετική βρήκα την ποικιλία στα περιβάλλοντα. Από βάλτους μέχρι χιονισμένα βουνά και από αμμώδεις παραλίες μέχρι καταπράσινη ζούγκλα. Από την άλλη δεν υπήρχε και μεγάλη δυνατότητα εξερεύνησης. Ο κύριος λόγος είναι πως κάθε λίγα λεπτά περνούσε ένα αεροσκάφος από το οποίο έπρεπε οι παίκτες να κρυφτούν. Διαφορετικά εμφανιζόταν μερικά drones και αρκετοί εχθροί που ήταν πολύ δύσκολο να αντιμετωπίσει κάποιος ειδικά αν παίζει μόνος του.

GRB_screen_PRW_beauty_shot_190903_6pm_CET_1567183250

Το gameplay συνεχίζει στα υψηλά στάνταρ της σειράς Ghost Recon με έμφαση στον ρεαλισμό. Οι διαφορές σε σχέση με το Wildlands δεν είναι πολλές, αλλά αυτό δεν είναι απαραίτητα κακό μιας και ο προηγούμενος τίτλος είναι από τους καλύτερους. Όμως έχει και πολλά προβλήματα που θα πρέπει να λυθούν, όπως η οδήγηση που θέλει οπωσδήποτε βελτίωση. Ίσως το πιο προβληματικό στοιχείο ήταν τα button prompts που κάποιες φορές με έκαναν να θέλω να πετάξω το χειριστήριό μου. Δυστυχώς το παιχνίδι έχει ξεκάθαρο προσανατολισμό και φαίνεται να είναι χτισμένο γύρω από ένα leveling και looting system που έχει άμεση και επιρροή σε όλους τους τομείς του. Υπάρχουν τέσσερις classes με skill tree, τα οποία skills ξεκλειδώνονται κερδίζοντας experience εκτελώντας κάποια actions παίζοντας. Παράλληλα υπάρχει και ένα δεύτερο level το οποίο αυξάνεται ανάλογα με τον εξοπλισμο. Καλύτερα όπλα και ρούχα σημαίνουν μεγαλύτερο level. Τα παραπάνω δεν είναι απαραίτητα αρνητικά όμως η ύπαρξη ενός κεντρικού lobby με κατάστημα για αγορά εξοπλισμού και τα σημεία των καιρών με κάνουν πολύ σκεπτικό.

 

 Η closed beta του Ghost Recon Breakpoint άφησε ανάμεικτες εντυπώσεις, έχει όμως αρκετό χρόνο να βελτιώσει και να λύσει τα προβλήματά του μέχρι την κυκλοφορία του στις 4 Οκτωβρίου 2019.

Χρυσόστομος

PabloGGarciaP