Μπορεί να διανύουμε μια από τις πιο δύσκολες και περίεργες περιόδους για τα καταστήματα λιανικής και οτιδήποτε αφορά μεγάλες εκδηλώσεις, event και συγκεντρώσεις, αλλά η ομάδα του Xbox κατάφερε να μεταφέρει την εμπειρία online και να έχει το καλύτερο launch μέχρι σήμερα για την πλατφόρμα.

Έχουμε ήδη αναφερθεί στο launch event, αλλά έχουμε πλέον αρκετά στοιχεία από το launch και το μέγεθός του, καθώς και τον αντίκτυπο στην πλατφόρμα και το μέγεθος της βάσης παικτών.

Έτσι, τις πρώτες 24 ώρες:

  • Περισσότερες κονσόλες πουλήθηκαν από οποιαδήποτε άλλη γενιά, με το Xbox Series S να αποτελεί το μεγαλύτερο ποσοστό νέων παικτών οποιασδήποτε άλλης launch ημέρας του Xbox.
  • Περισσότερα από 3.500 games, από τέσσερεις διαφορετικές γενιές, που φυσικά είναι το μεγαλύτερο launch για το Xbox
  • Η νέα γενιά σημαίνει ότι υπάρχουν νέοι τρόποι να ανακαλύψουμε και να παίξουμε, με το 70% των Series X|S να παίζουν με Xbox Game Pass – νέο ή προϋπάρχον.

Κάτι ακόμα που προσωπικά βρήκα πολύ ενδιαφέρον ήταν ότι οι Internet Service Providers “ένιωσαν” το launch, καθώς όλοι πέσαμε να κατεβάσουμε τα Optimised for Series X|S (ή απλά άλλα games που θέλαμε να δοκιμάσουμε), με σχετικά άρθρα στον Τύπο και σελίδες όπως το BBC. 🙂 💚