
Titanfall II
Multiplayer ReviewΞεκινώντας να πούμε ότι αυτός ο τίτλος έκανε την είσοδο του αρκετά δυναμικά ως αποκλειστικότητα για το Xbox το 2012 και προσωπικά ομολογώ ότι μου “έβγαλε τα λεφτά του”, επενδύοντας πολλές ώρες επάνω του, χωρίς να μετανιώσω ούτε λεπτό.
Παρ’ όλα αυτά η έλλειψη του Single Player ήταν πολύ αισθητή, κάτι το οποίο διορθώθηκε στο sequel – και όπως το έχει “κριτικάρει” πολύ όμορφα ο φίλος μας Gotmian.
Ας προχωρήσουμε λοιπόν βγάζοντας το καπέλο σε αυτόν τον τιτάνιο τίτλο.
Το πρώτο είχε την πρωτότυπη ιδέα των burning cards που σου έδιναν κάποια boost είτε βοήθειας στην μάχη είτε επιπλέον ΧΡ. Τα Mech ήταν μόνο 3. Ήταν ο Atlas, το Ogre και το Stryder. Επίσης είχε και μια μικρή ποικιλία όπλων τα οποία ξεκλείδωνες ανεβαίνοντας level.
Φέτος, τα πράγματα άλλαξαν – αρκετά κιόλας – προς το καλύτερο, και μας προσφέρει νέα επίπεδα ενθουσιασμού και περιέργειας που θα σας αναλύσω στην πορεία ώστε να καταλάβετε τι εννοώ (δεν θα τα αποκαλύψω όλα για να έχετε εκπλήξεις όταν θα το δείτε μόνοι σας) .
Ξεκινώντας από τα Titans:
Και να συνεχίσουμε με τους πιλότους μας που πλέον έχουν αρκετές ιδιότητες

A-Wall
Mία pilot-sized shield που αυξάνει το damage που κάνει ο πιλότος πυροβολώντας από μέσα της

Pulse Blade
Ένα combat knife που εκπέμπει sonar pulse εμφανίζοντας αντιπάλους

Holo Pilot
Ένα holographic projection του πιλότου, μιμούμενο τις κινήσεις του

Stim
Βuff που αυξάνει την ταχύτητα και health restoration για λίγο

Cloack
Ένα invisibility cloak

Grapple
Ένα hook-on-a-rope που είτε χρησιμοποιείται για να ανεβαίνεις/κρεμιέσαι όπου θέλεις, είτε τραβάς προς το μέρος σου αντιπάλους “τελειώνοντας τη δουλειά” με melee χτύπημα (πολύ εντυπωσιακό)

Phase Shift
Teleporter
Επίσης τα όπλα είναι πιο πολλά και έχουν αυτόνομο level up, το κάθε ένα ξεχωριστά, ανοίγοντάς του νέες ιδιότητες και camo (πλέον έχουν χρωματισμούς τα πάντα – τιτάνες, πιλότοι και όπλα). Οπότε go nuts – και δημιουργήστε άπειρους συνδυασμούς ώστε να βρείτε τι ταιριάζει καλύτερα στο δικό σας.
Tο multiplayer, τώρα, είναι πολύ καλοστημένο – δεν έχω συναντήσει lag και μπορώ να πω ότι το έχω χαρεί ιδιαίτερα πολύ, αλλά έχω να πω ότι δεν προσαρμόζει τα επίπεδα των παικτών με αποτέλεσμα κάποιοι να είναι overpowered είτε από πλευράς όπλων, είτε από πλευράς τιτάνων.
Έχουν βάλει επίσης πολλά modes για όλα τα γούστα.
Amped Hardpoint: 3 hardpoint θέσεις που όσο περισσότερο τις κρατάς, τόσο περισσότερους πόντους παίρνεις – και εάν το σημείο γίνει “Amped” οι πόντοι είναι x2.
Bounty Hunt: Πρέπει να σκοτώσεις αντιπάλους και να κερδίζεις χρήματα τα οποία πρέπει να κατατεθούν σε “τράπεζα” και αν σε σκοτώσουν χάνεις κάποια λεφτά και στα παίρνει ο αντίπαλος.
Pilots vs Pilots: Καταλαβαίνουμε τι είναι… και δεν έχει τιτάνες.
Capture the Flag: Επίσης ξέρουμε τι είναι. Πρέπει να πάρουμε την σημαία και να την πάμε στην βάση μας όσες πιο πολλές φορές μπορούμε.
Attrition: Ένα από τα αγαπημένα μου mode. Deathmach με κάποια ΑΙ soldier.
Skirmish: Ίδιο με το Attrition χωρίς τα ΑΙ.
Last Titan Standing: Ο κάθε παίκτης ξεκινάει μέσα σε Titan και έχεις 1 ζωή. Στους 5 γύρους ο καλύτερος κερδίζει.
Free for All: Ο καθένας μόνος του. 1v11 και may the best pilot win.
Το παιχνίδι αδικήθηκε από πολλές απόψεις, άλλα η θέση του στο “ράφι” μας θα υπάρχει. Επίσης δεν μπορούμε να αγνοήσουμε την καλή πρόθεση της εταιρείας να μας δώσει ΔΩΡΕΆΝ το οποιοδήποτε DLC θα έρθει στο μέλλον.
Για εμένα είναι ένας must buy τίτλος που αξίζει πολλά.
Ελπίζω να βοήθησα έστω και λίγο στην οποιαδήποτε απόφασή σας. Πάντα είστε ευπρόσδεκτοι να παίξουμε παρέα και από όλους εμάς εδώ στο MyXbox.gr
Responsible gaming and respect each other.