Select Page

Αυτό το review αφορά το Division 2 μετά το Title Update 11 που έγινε διαθέσιμο δωρεάν στα τέλη του Σεπτέμβρη. Το παιχνίδι αλλάζει δυναμικά, καθώς η ομάδα ανάπτυξης κάνει διαθέσιμες βελτιώσεις και νέο περιεχόμενο – κάτι που έχει ήδη υποσχεθεί και για το μέλλον του παιχνιδιού μετά το TU11.

Το Title Update 11 έγινε διαθέσιμο (δωρεάν) πριν μερικές ημέρες, και μας φέρνει ένα νέο manhunt, νέο gear, agnostic mods, ένα transmog system, αλλαγές στο loot και το The Summit.

The-Division-2-Bardon-Schaeffer

Manhunt:

Όπως και σε προηγούμενες season, ένα νέο manhunt είναι και πάλι διαθέσιμο. Στόχος αυτή τη φορά είναι ο Bardon Schaeffer, ο BTSU (Black Tusk Specialist Unit) Leader. Θα πρέπει να νικήσουμε τέσσερις από τους υφισταμένους του, πριν να μπορούμε να τον βρούμε και να τον εξουδετερώσουμε. Για να συγκεντρώσουμε όλο το intel που απαιτείται για να εμφανιστούν, θα πρέπει ξανά-μανά να κάνουμε grind τα ίδια bounties, control point και αποστολές.

Πραγματικά είναι κρίμα, για να είμαι ειλικρινής. Το lore του παιχνιδιού είναι από τα μεγάλα θετικά του. Ο Bardon είναι ένας από τους βασικότερους αντιπάλους στο Division 2. Αξίζει περισσότερα, και οι παίκτες αξίζουμε περισσότερα. Κανονικά θα περίμενα και θα ήθελα νέες αποστολές, με λίγη ιστορία με από πίσω, για να δώσουν ένα πολύ πιο κατάλληλο τέλος σε αυτό το chapter.

Η αμοιβή με την ολοκλήρωση του manhunt είναι το Shrapnel Trap, μια εκρηκτική εκδοχή του shock trap. Cool concept, αλλά μένει να δούμε πόσο καλό θα είναι.

Gear: 1 νέο brand, 1 νέο gear set, 2 νέα named weapons and 3 νέα exotics.

Belstone Armoury:

  • 1 piece: +1% armour regeneration
  • 2 piece: +10% armour on kill
  • 3 piece: +20% incoming repairs

Ιδανικό περισσότερο για tank builds, ειδικά αν είναι μόνο ένα piece. Περιμένουμε να δούμε ακόμα περισσότερα armour regeneration builds στο PvP. Το σετ περιλαμβάνει δύο named items, τα Everyday Carrier (Perfect Efficient) και Liquid Engineer (Perfect Bloodsucker). Ειδικά το τελευταίο είναι εξαιρετική προσθήκη στο PvE, δίνοντας μας περισσότερες πιθανότητες επιβίωσης.

Hunter’s Fury:

  • 2 piece: +15% SMG damage, +15% shotgun damage
  • 3 piece: +20% amour on kill, +100% health on kill
  • 4 piece: Apex Predator (αντίπαλοι σε απόσταση μικρότερη των 15 μέτρων παίρνουν debuff, αυξάνοντας το weapon damage 20%; αν σκοτώσουμε κάποιον αντίπαλο που είναι debuffed, αυτό αποπροσανατολίζει άλλους αντιπάλους που είναι σε απόσταση μικρότερη των 5 μέτρων και ενισχύει το weapon damage 5% για 10 δεύτερα, και κάνει stack μέχρι και 5 φορές.)

Υποψιάζομαι λίγο περισσότερο για τους PvE παίκτες, που ίσως παίζουν λίγο πιο επιθετικά και καταλήγουν σε μάχη ‘σώμα με σώμα’. Το armour on kill bonus προσθέτει longevity, ειδικά σε συνδυασμό με το Belstone Armoury brand που αναφέραμε νωρίτερα. Το gear δεν έχει roll στο PvP κυρίως λόγω του boost που παίρνουν τα SMG.

TCTD2_screen_Trap Vignette Shrapnel Trap_100920_9pm

The Mop: Named shotgun με εξαιρετικό rate of fire; 10% armour on kill bonus.

TDI Kard: +1 skill tier for holding the gun (πρέπει να είναι equipped).

Backfire: Το νέο exotic SMG. Το damage συγκεντρώνεται σε +7% critical hit damage per stack, με μέχρι και 200 stacks. Ακούγεται καλό, σωστά; Δυστυχώς το stack διαρκεί μόνο 10 δευτερόλεπτα, οπότε θα πρέπει να είμαστε συνεχώς σε μάχη για να είναι αποτελεσματικό. Επιπλέον, το reload του όπλου δημιουργεί bleed για 10 δεύτερα. Θα κάνει 0,5% armour damage per stack. Υπάρχουν τρόποι να το αποφύγουμε, όπως το να επενδύσουμε σε hazard protection ή να φοράμε τα NinjaBike Messenger kneepads. Παρ’ όλα αυτά, και οι δύο τρόποι είναι εναλλακτικές. Μπορούμε να το αποκτήσουμε μέσω των season reward (level 55).

Memento: Το νέο exotic backpack. Ένα μοναδικό piece με weapon damanage, armour και skill tier ως attribute. Το αντίστοιχο talent, Kill Confirmed, καθιστά το enemy drop ως trophy, που δίνει τόσο short όσο και long term buff στο weapon damage, armour ή skill efficiency. Αυτό είναι ΤΟ new exotic που θέλουμε. Μπορούμε να το αποκτήσουμε μέσα από τα season’s reward track (level 90).

Ridgeway’s Pride: Το νέο exotic chest piece. Αν πυροβολήσουμε αντιπάλουςσε απόσταση 10 μέτρων τους δημιουργεί bleed, ενώ ο αριθμός των αντιπάλων θα επηρεάσει και το πόσο ποσοστό του armour διορθώνεται ανά δευτερόλεπτο (maximum 25% με 5 αντιπάλους να έχουν bleeding ταυτόχρονα). Το Ridgeway’s Pride συμπληρώνει ένα DPS build για PvE. Δεν πιστεύω ότι θα έχει θέση στο PvP, δυστυχώς. Αυτό καθιστά το exotic ελαφρώς απογοητευτικό, παρά την προσπάθεια που έχει γίνει να αποτελεί μέρος του update και να το πάρουμε. Για να το αποκτήσουμε, χρειάζονται 5 components από το The Summit (ένα για κάθε επίπεδο δυσκολίας), καθώς και το all clear για τον όροφο 100. Το να το κάνει κάποιος αυτό είναι πραγματικά μια πρόκληση. Αλλά όταν το ολοκληρώσουμε, μπορούμε να κάνουμε craft το exotic.

The-Division-2-Appearance-Mods

Agnostic mods:

Τα mod slot είναι πλέον “γκρι”. Μπορούμε να βάλουμε piece από οποιοδήποτε mod ανεξάρτητα από το brand. Αυτό μας επιτρέπει καλύτερη και μεγαλύτερη ποικιλία στα build.

Transmog system:

Θυμάστε το gear που είχατε και παρά το ότι ήταν πολύ καλό, δεν του φαινόταν; Αυτό πλέον αποτελεί παρελθόν, με το σύστημα transmog. Μπορούμε πλέον να κάνουμε το gear μας να δείχνει όπως οποιοδήποτε άλλο, χωρίς να αλλάξουμε τα attributes και talents. Το σύστημα δε λειτουργεί για αντικείμενα που έχουμε ήδη – μόνο αντικείμενα μετά το TU11 θα αποθηκεύονται στη “βιβλιοθήκη” μας. Όταν όμως γίνει αυτό, μένουν εκεί για πάντα. Είναι μια προσθήκη που, προσωπικά, μου αρέσει πολύ, καθώς επιτρέπει πλήρη παραμετροποίηση του χαρακτήρα.

Αλλαγές στο loot:

Η κωδικοποίηση του loot με διαφορετικά χρώματα, και με τα τρία attributes να είναι διαφορετικό χρώμα, ήταν μεγάλο πρόβλημα για τους παίκτες στο προηγούμενο title update. Εδώ λοιπόν έχουν γίνει βελτιώσεις. Το 2ο attribute είναι ίδιο με το βασικό, στα δύο τρίτα των περιπτώσεων. Αυτό αρχικά ήταν στο 100%, κάτι που έκανε τη δημιουργία κάποιων build ανέφικτη. Αυτή η αλλαγή κάνει πολύ πιο εύκολο να αποκτήσεις το ένα piece που λείπει.

The Summit:

Το Horde mode του Division 2, και βασικότερο στέλεχος του TU11.

Στο The Summit ερχόμαστε αντιμέτωποι με 100 ορόφους ενός ουρανοξύστη στη Νέα Υόρκη. Το επίπεδο δυσκολίας ανεβαίνει όσο πάμε προς τα επάνω, ξεκινώντας με normal και φτάνοντας σε legendary στους τελευταίους 20 ορόφους. Μπορούμε να το παίξουμε τόσο σε solo, όσο και σε coop με μέχρι και τρεις άλλους παίκτες. Το Summit είναι ουσιαστικά η μόνη προσθήκη του παιχνιδιού από την κυκλοφορία του Warlords of New York φέτος, με εξαίρεση το Iron Horse raid. Και θα έλεγα μια άκρως απαραίτητη προσθήκη, μετά από μια περίοδο “ξηρασίας”.

Πάμε λοιπόν να δούμε πόσο καλό είναι;

Η βασική μου εντύπωση δεν είναι ιδιαίτερα θετική. Το The Summit είναι κάπως άγευστο. Γρήγορα γίνεται αρκετά επαναλαμβανόμενο.

Ας τα πάρουμε με τη σειρά όμως. Το The Summit λαμβάνει χώρα σε ένα ουρανοξύστη. Ο οποίος όμως δεν έχει καθόλου παράθυρα. Ο σχεδιασμός του κάθε ορόφου γίνεται τυχαία, με βάση μια σειρά από καμια δεκαριά μοντέλα – ή κάτι τέτοιο. Πολύ γρήγορα λοιπόν νιώθεις ότι τα έχεις δει όλα, και απλά μάχεσαι σε ένα ατελείωτο τούνελ, αντί να είσαι ένας elite agent που προσπαθεί να φτάσει στην κορυφή.

Μπορεί όμως η αλληλεπίδραση με τους NPC να είναι ενδιαφέρουσα και να καλύπτει αυτό το κενό, σωστά; Δυστυχώς όχι. Όλες οι faction εχθρών είναι εκεί. Το παιχνίδι είναι ουσιαστικά η διαδικασία του να πολεμήσουμε τη μια faction μετά την άλλη, ή να ολοκληρώσουμε ένα objective από μια σειρά διαφορετικών διαθέσιμων objective – που και πάλι δεν έχουν και τόσο ενδιαφέρον. Παράλληλα, οι υποχρεωτικές οδηγίες σε κάποιους ορόφους είναι απλά επίπονες.

Η ομάδα ανάπτυξης είχε την ευκαιρία να κάνει το παιχνίδι λίγο πιο πικάντικο, λίγο πιο ενδιαφέρον, αλλά δεν το κατάφεραν. Πέρα από τις απαραίτητες βελτιώσεις στο συνολικό σχεδιασμό (παράθυρα, μεγαλύτερη ποικιλία floor plan και κάπως να γεμίσουν ώστε οι όροφοι να μην φαίνονται τόσο άδειοι), το παιχνίδι θα έπρεπε να είναι πολύ πιο fun! Ίσως η προσθήκη περισσότερων objective, και ίσως και λίγο πιο challenging να συμπλήρωνε αυτό το κενό. Ή η προσθήκη buff στο μίγμα, και όχι μόνο debuff (directives). Τέλος, πρέπει να σταματήσουν να είναι τόσο τσιγκούνηδες με το loot…

Το targeted loot είναι αυτή τη στιγμή το ίδιο για όλο το κτήριο. Τα drop rate τα ίδια όπως και στην αποστολή. Ένα loot crate εμφανίζεται ανά τρεις ορόφους, το οποίο ανοίγει με ένα κλειδί που εμφανίζεται τυχαία σε κάποιον από τους ορόφους. Ένας named αντίπαλος θα εμφανιστεί στο τέλος κάθε κύκλου δέκα ορόφων.


The-Summit-The-Division-2-Warlords-of-New-York