
Playerunknown's Battlegrounds
Hands on, gamescom 2017Κατά τη διάρκεια της φετινής Ε3 έγινε γνωστό πως το Player Unknown’s Battleground εκτός από υπολογιστή θα κυκλοφορήσει για το Xbox One – και μάλιστα ως time exclusive.
Για όσους δεν γνωρίζουν το Player Unkown’s Battleground είναι δημιούργημα του Brendan Greene, επίσης δημιουργού του DayZ: Battle Royale για το Arma III!
Το παιχνίδι είναι μία μικρής διάρκειας, online μάχη επιβίωσης. Ο κάθε παίχτης αφήνεται χωρίς κανένα εφόδιο σε ένα νησί, με μοναδικό σκοπό την επιβίωσή του απέναντι στους υπόλοιπους συμμετέχοντες.
Βασικό στοιχείο του gameplay είναι η προσπάθεια αναζήτησης εξοπλισμού, όπλων και πυρομαχικών τα οποία είναι διασκορπισμένα τυχαία μέσα στα κτίρια του χάρτη. Καθώς εξελίσσεται το παιχνίδι, ένας κύκλος κλείνει σταθερά σκοτώνοντας όποιον βρίσκεται έξω από αυτόν. Έτσι αναγκάζονται όλοι οι να μετακινούνται συνεχώς μέσα στα όριά του, εξοντώνοντας ταυτόχρονα τους αντιπάλους.
Προσωπικά βρίσκω την κεντρική ιδέα συναρπαστική. Τα τριάντα παρά κάτι λεπτά που διήρκεσε η δοκιμή ήταν έντονα. Ένα μόνιμο άγχος του τί θα συναντήσω στην επόμενη περιοχή, καθώς κινούμαι προς το κέντρο του κύκλου, ο απειλητικός ήχος των οχημάτων σε κοντινή απόσταση και η αγωνία αν με είδε κάποιος την ώρα που έτρεχα προς ένα καλύτερο σημείο για κάλυψη, με άφησαν πλήρως ικανοποιημένο.
Στα επιμέρους χαρακτηριστικά, τα γραφικά και ο ήχος βρίσκονται σε πρώιμο στάδιο και υπάρχει μεγάλο περιθώριο για βελτίωση. Δεν είχα την δυστυχώς την ευκαιρία να τεστάρω άλλες παραμέτρους, όπως το view range και για τον ήχο παρά την φασαρία που υπήρχε στον χώρο της έκθεσης, βρήκα θετικό ότι αποκρίνεται στο περιβάλλον τη θέση και την πηγή από την οποία προέρχεται.
Χωρίς να θέλω να κρίνω αρνητικά ένα παιχνίδι που έχει ακόμα αρκετούς μήνες μέχρι την τελική κυκλοφορία, θα ήθελα να δω βελτίωση στο gameplay το οποίο είναι PC oriented. Βρήκα εκνευριστικά δύσκολο το να πάρω κάτι από το έδαφος και είχα την αίσθηση ορισμένες φορές πως το πάτημα ενός πλήκτρου δεν είχε την ανταπόκριση που έπρεπε. Η επιλογή μίας χειροβομβίδας διαρκεί αιώνες. Επίσης το controller layout είναι τελείως διαφορετικό με ότι έχουμε συνηθίσει, κάτι βέβαια που είναι σχετικό και μετά από λίγα λεπτά η προσαρμογή ήταν αναπόφευκτη.
Η κυκλοφορίας του παιχνιδιού έχει προγραμματιστεί για το τέλος του έτους από τα Microsoft Studios.