Ori and the Blind Forest

gamescom 2014 Hands-On

Το Ori and the Blind Forest είναι ένα ακόμα καλό παράδειγμα τίτλου που βλέπουμε το τελευταίο διάστημα, ο οποίος ξεφεύγει από τα κλασικά γραφικά και χρησιμοποιεί ένα πιο “ζωγραφιστό” ύφος. Είναι επίσης ένας τίτλος που, στα χνάρια των Child of Light και Valiant Hearts, στηρίζεται σε μεγάλο βαθμό στην υπόσχεση μιας εξαιρετικής ιστορίας και ενός εθιστικού gameplay που θα μας κρατήσουν καθ’ όλη τη διάρκεια του παιχνιδιού. Και αν κρίνουμε από την πρώτη μας επαφή με το παιχνίδι, φαίνεται ότι αυτή την υπόσχεση θα καταφέρει να την τηρήσει.

Ο Ori είναι ένα πνεύμα φύλακας και καλείται να εξερευνήσει ουσιαστικά το Blind Forest και να αντιμετωπίσει τον κακό Kuro, ενώ παράλληλα ανακαλύπτει περισσότερα για τον εαυτό του αλλά και τον κόσμο του Δάσους. Από όσα είδα, η ιστορία φαίνεται πολλά υποσχόμενη, αν και παραμένει ένα ταξίδι ενηλικίωσης κατά μια έννοια, οπότε, αν και θα έχει τις καλές της στιγμές, δεν περιμένω μεγάλες εκπλήξεις.


Το βασικότερο όλων είναι ότι η πλοκή συνδυάζεται με κάτι που γρήγορα αποδείχθηκε ένα εξαιρετικά ρευστό
, ευχάριστο και γρήγορο gameplay. Έπαιξα τόσο ένα από τα πρώτα όσο και ένα από τα επίπεδα περίπου στη μέση της ιστορίας, και παρά την αρχική δυσκολία στο χειρισμό (ειδικά στα πολύπλοκα άλματα κτλ), πολύπολύ γρήγορα έπιασα τον εαυτό μου να κινείται με άνεση στον νέο αυτό κόσμο.

Απλά παζλπου βασίζονται αρκετά στη δύναμη του Ori να αναπηδά χρησιμοποιώντας διάφορα στοιχεία του περιβάλλοντος (συμπεριλαμβανομένων των ενεργειακών επιθέσεων των αντιπάλωνκαι κλασικά στοιχεία ενός platform τίτλου κάνουν το Ori πολύ γρήγορα οικείοενώ ο σχεδιασμός του χαρακτήρα και η άνεση και ρευστότητα με την οποία στρίβειαναπηδά και ελίσσεται είναι ιδιαίτερα ευχάριστα στοιχεία που συμπληρώνουν μια πολύ θετική πρώτη εικόνα.

Οι καλύτερες στιγμές του Ori and the Blind Guardian, σε επίπεδο gameplay τουλάχιστον, φαίνεται πως θα είναι οι στιγμές που μας κυνηγάει κάτι ή που πρέπει να αποφύγουμε κάτι που καταρρέει, διαλύεται ή πλημμυρίζει στο hands-on demo με το παιχνίδι είχα την ευκαιρία να παίξω το επίπεδο που παρουσιάστηκε στην Press Conference του Xbox για την gamescom 2014 και μπορώ να πω ότι όταν το πέρασα με επιτυχία είχα αυτή την ευχάριστη αίσθηση του επιτεύγματος (και ας μην μου ξεκλείδωσε κάποιο achievement σε εκείνο το σημείο!).

Όλες οι λεπτομέρειες του τίτλου φαίνεται να έχουν περάσει από το μικροσκόπιο της ομάδας ανάπτυξηςενώ, ακόμα και η παλέτα χρωμάτων έχει κάτι το ιδιαίτερα αρμονικό, ισορροπώντας το σκοτεινό Forest, με το πιο ελπιδοφόρο και φωτεινό χρώμα και ύφος του Ori και της δικής του συμμετοχής στην ιστορία. Η μουσική επίσης φαίνεται μαγευτική, και έρχεται απλά να “δέσει” το όλο πακέτο, και να με κάνει για μια ακόμα φορά μέσα στο 2014, να μην μπορώ να περιμένω έναν τίτλο που, με την πρώτη ματιά για κάποιον, ίσως θα φαινόταν παιδικός.

Δημήτρης Gotmian