Select Page

Kingdom Hearts III Re Mind DLC Review

by Απρ 14, 2020

ΠΕΡΙ ΤΙΝΟΣ ΠΡΟΚΕΙΤΑΙ  

 

 

Ένα χρόνο και κάτι μετά την κυκλοφορία του KH3, και με πολλές προσδοκίες να εκπληρώσει, φτάνει στα χέρια το Kingdom Hearts 3 ReMIND DLC. Ανοίγω λοιπόν το Xbox και ξεκινάμε. Το DLC αυτό αποτελείται από 3 (ή μάλλον 2.5) επεισόδια, τα οποία ξεκλειδώνονται διαδοχικά, ενώ συνολικά έχουν προστεθεί στο παιχνίδι κάποιες καινούριες ρυθμίσεις-προκλήσεις, που σκοπό έχουν να δώσουν στο gameplay περισσότερο ενδιαφέρον και δυσκολία, και φυσικά να ενθαρρύνουν το replayability του παιχνιδιού. That said, θα παρατηρήσουμε μέχρι το τέλος αυτού του review ότι αυτό ήταν και το γενικότερο theme. 

 

 

 

Πριν πω οτιδήποτε άλλο πρέπει να πω το εξής: Με το που φορτώνει το menu μας δίνεται το Oathkeeper, ένα από τα iconic Keyblades του παιχνιδιού το οποίο ομολογώ ότι μου είχε λείψει. Και σαν να μην έφτανε αυτό, το δεύτερο form του Oathkeeper ικανοποίησε και άλλο ένα παράπονο που είχα αναφέρει, το dual yielding, καθώς σε αυτή τη μορφή (που λέγεται drive form – wink wink) ο Sora αποκτά και το Oblivion Keyblade και μας πηγαίνει πίσω στις εποχές του KH2. Εγώ αυτό το θεώρησα καλό οιωνό. Δεν ήταν.

 

 

 

Ξεκινώντας λοιπόν με το πρώτο επεισόδιο, το παιχνίδι σε βάζει να ξαναζήσεις τα γεγονότα του τερματισμού, δίνοντας την δυνατότητα διαφορετικής οπτικής. Πιο συγκεκριμένα, βρίσκεσαι να ξαναπαίζεις βήμα βήμα όλες τις μάχες και να ξαναβλέπεις όλα τα cinematics. Αυτό που προστίθεται είναι μερικές ακόμα σκηνές τύπου behind the scenes οι οποίες έχουν σκοπό να καλύψουν όλα τα loopholes του τέλους του game. Ταυτόχρονα, για κάποιες μάχες μας δίνεται η ευκαιρία να επιλέξουμε να παίξουμε ως κάποιος από τους δευτερεύοντες χαρακτήρες, όπως την Aqua, το Mickey και άλλους. Και κάπου εκεί που έχω αρχίσει να ανησυχώ ότι αυτό θα είναι όλο το DLC, ολοκληρώνεται το επεισόδιο αυτό, επιστρέφω στο μενού, και βλέπω ότι υπάρχει και δεύτερο επεισόδιο. Α να, λέω, τώρα θα έχει καινούριο content!… 

 

 

 

Για να μην σποϊλάρω τι και πώς, θα αναφέρω πολύ συνοπτικά ότι το δεύτερο μέρος αποτελείται από μία σειρά από ‘Secret Bosses’, τα οποία θα πρέπει να νικήσουμε για να προχωρήσουμε στο τρίτο μέρος του παιχνιδιού. Οι αντίπαλοι αυτοί δεν είναι άλλοι από τα μέλη της Organization 13, παλιάς και καινούριας, οπότε τίποτα το πρωτότυπο εκεί. Αυτό όμως που πρέπει να αναφέρω είναι ότι είναι αρκετά δύσκολοι, και για να τους κερδίσει κανείς μαντέψτε τι πρέπει να κάνει: να ξαναπαίξει το main game. Πρέπει να φτάσει level 100 και πρέπει να φτιάξει το Ultima Weapon, το οποίο από μόνο του είναι μεγάλη αποστολή καθώς πρακτικά σημαίνει ότι πρέπει να ‘χτενίσει’ τους θησαυρούς, να ολοκληρώσει minigames και όχι μόνο. Και για όσους γκρινιάζαμε ότι δεν έχει καθόλου Final Fantasy στοιχεία, έρχεται το dlc να μας βάλει στη θέση μας καθώς υπάρχει επανεμφάνιση Leon και ΣΙΑ. Για 5 λεπτά.

Ολοκληρώνοντας λοιπόν και αυτό το φοβερό επεισόδιο, φτάνει κανείς στο τρίτο και τελευταίο, το οποίο πρακτικά είναι το teaser για το επόμενο παιχνίδι της σειράς. Επί της ουσίας περιλαμβάνει cinematics, μια μάχη, και πολύ, πολύ εκνευρισμό. Δεν μπορώ να αποκαλύψω περισσότερα. Οριακά θα προτιμούσα να το ξεχάσω κιόλας. 

 

TRAILER

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΣΚΕΨΕΙΣ

 

Συμπεράσματα. Όπως ανέφερα και στην αρχή, το DLC αυτό είχε ως βασικό στόχο να αναγκάσει τον παίκτη να αφιερώσει ώρες παίζοντας το ίδιο παιχνίδι, και το νέο content που προσέφερε ήταν ελάχιστο, και ως ένα βαθμό αχρείαστο. Αναγνωρίζω ως θετική την προσθήκη αυτών των Secret Bosses, το οποίο ήταν άλλωστε πάντα στοιχείο της σειράς, και επίσης κάθε αντίπαλος είχε διαφορετικές επιθέσεις και πρέπει να ‘εκπαιδευτεί’ κανείς στην ιδιαίτερη χορογραφία του καθένα για να νικήσει. Αυτή η πολυπλοκότητα και η πρόκληση στο gameplay είναι κάτι το οποίο έλειπε. 

Ωστόσο, η διαφωνία μου βρίσκεται στον τρόπο με τον οποίο εισήχθη στο παιχνίδι. Ως τώρα τα Secret Βosses ήταν προαιρετικά, και απευθύνεται σε όλους αυτούς τους τραϊχαρντάδες που θα ολοκλήρωναν 100% το παιχνίδι. Αυτή τη φορά το παιχνίδι σε αναγκάζει να τους κερδίσεις για να προχωρήσεις το DLC. Και σε περίπτωση που δεν το έχω τονίσει αρκετά, ήταν ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΟΙ. Και για τους περισσότερους αυτό δεν εντάσσεται ομαλά με τον γενικότερο χαρακτήρα του παιχνιδιού, όπου η δυσκολία είναι προαιρετική.

ReMind me to uninstall later.

Μιράντα

ChunkyCornet264

SCREENSHOTS

995044_10151422042425841_1016140820_n