Ίσως ένα από τα μεγαλύτερα franchise του Xbox, και σίγουρα ένα από αυτά που έχουν γράψει ιστορία για την Κοινότητά μας (ποιος ξεχνάει τις βραδιές Gears και τις μάχες με το ή για το shotgun?!), το Gears αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της πλατφόρμας.

Με το Gears of Wars 4 να είναι πλέον μερικά χρόνια παλιό (αν δεν το έχετε κάνει ήδη, αξίζει να το παίξετε!), έφτασε η στιγμή να ξαναπιάσουμε τα πριόνια.

Και αυτή τη φορά, έχουμε σειρά αλλαγών και βελτιώσεων σε όλους τους τομείς, με την ομάδα του Xbox να ρίχνει πραγματικά βάρος στην κυκλοφορία του παιχνιδιού στις γιορτές του 2019.

Το στόρυ

Αν δεν το είδατε ήδη, το Story Trailer έγινε διαθέσιμο κατά τη διάρκεια της gamescom και το έχουμε ακριβώς επάνω από αυτή την παράγραφο. 

Με τίτλο Kait, Unleashed, το τρέιλερ μας μεταφέρει στον κόσμο της Kait, και τη μάχη που δίνει για να ανακαλύψει το μυστικό σύνδεσμό της με τους θανατηφόρους εχθρούς. Ενώ η ομάδα της πολεμάει τα Swarm, η Kait θα έρθει αντιμέτωπη με μια σκληρή αλήθεια, που μπορεί να αποβεί ιδιαίτερα επικίνδυνη, τόσο για την ίδια όσο και για την ομάδα της.

Για την ώρα δε γνωρίζουμε πολλά περισσότερα για το campaign, και αν και η λίστα με τα achievement (και ήδη κάποια βίντεο) είναι διαθέσιμα, θα κρατήσουμε το spoiler free περιβάλλον μας για να το χαρούμε τέλη της εβδομάδας, σωστά 😉

00_Horde_50Waves

Multiplayer – Horde

Η ομάδα ανάπτυξης έχει ρίξει ιδιαίτερο βάρος στο multiplayer κομμάτι του παιχνιδιού, και ιδιαίτερα στο signature στυλ του Horde.

Ρίξτε μια ματιά στο βίντεο που καταγράψαμε σε 4Κ από τα πρώτα 20 κύματα του Horde, για να πάρετε μια απευθείας γεύση από το παιχνίδι, πριν χωθούμε μαζί με την ομάδα ανάπτυξης, με την οποία είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε, στις λεπτομέρειες του παιχνιδιού.

Έτοιμοι; Πάμε.

Το βασικότερο όλων είναι η αφοσίωση και ο χρόνος που αφιέρωσε η ομάδα, με στόχο να φέρει όσο το δυνατόν περισσότερες βελτιώσεις στο παιχνίδι. Με 9 χαρακτήρες διαθέσιμους, υπάρχει κάτι για κάθε γούστο. Από τον engineer, ή τον heavy offensive “JD”, τον αγαπημένο Marcus και την Kait, ή τους “εξωτερικούς” Sarah Connor και την ομάδα από το Halo: Reach και τέλος την προσθήκη του Jack, η δημιουργία και η επιλογή της ομάδας που θα τρέξει ένα Horde mode μπορεί να έχει καθοριστική σημασία στο αποτέλεσμα του παιχνιδιού.

G5_HordeHERO

Ένας από τους πιο cool και περιέργους, ως προσθήκη, χαρακτήρες είναι ο Jack. Ο Jack είναι το ρομποτάκι που μας ακολουθούσε συχνά πυκνά, και το οποίο μπορεί να αναλάβει ένας από τους παίκτες στο multi, για να λειτουργήσει ως support. Ο Jack πετάει επάνω από εμπόδια και τοίχους, και μπορεί να buffάρει (χμ… δεν ειναι ρήμα, ακόμα) τους συμπαίκτες του, ή να αναλάβει πιο επιθετικό ρόλο και να καταλάβει έναν από τους αντιπάλους και να τον βάλει να επιτεθεί στους άλλους horde (αυτό είχε πλάκα).

Εδώ κάτι που σημείωσε η ομάδα ανάπτυξης είναι πόσο σημαντικό ήταν να βρουν μια ισορροπία ανάμεσα σε έναν Gears χαρακτήρα, που παίζει ως χαρακτήρας του παιχνιδιού, αλλά ταυτόχρονα μπορεί να αποτελέσει σημείο εκκίνησης για κάποιο νέο παίκτη του παιχνιδιού, ή κάποιον που ψάχνει κάτι με λιγότερο πριόνι…

Μεταξύ άλλων, πχ, ο Jack μπορεί να υποστηρίζει μόνο τους άλλους χαρακτήρες και να συλλέγει τα power units από το χάρτη, χωρίς να έχει κάποιο επιθετικό ρόλο.

Με το power να κατανέμεται ισότιμα σε όλα τα μέλη της ομάδας, το multiplayer μπορεί πλέον να επιδιώξει (και ελπίζουμε να πετύχει!) νέα επίπεδα συνεργασίας μεταξύ των παικτών. Και μιας και ανά 10 κύματα έχουμε ένα μινι boss fight (καλά τί μίνι θα είναι στο 50 δεν ξέρω βέβαια…), ενώ έχουμε και άλλες προσθήκες στα επίπεδα 11/21/31/41 κτλ., που δημιουργούν μια πιο πλούσια εμπειρία συνολικά.

05_Lobby_Select_Difficulty_All

Στις προσθήκες έχουμε και το νέο σύστημα δυσκολίας, που περιλαμβάνει μια σειρά από παραμέτρους που επιτρέπουν καλύτερη και πιο στοχευμένη εμπειρία για τους παίκτες που θέλουν κάτι πιο δύσκολο, ή θέλουν να αλλάξουν μόνο μερικές πτυχές του παιχνιδιού.

Το σύστημα είναι ιδιαίτερα φιλικό στο χρήστη, με επιλογές για Starter και το πιο Advanced κομμάτι ξεχωριστά, ενώ παράλληλα ανά πάσα στιγμή δείχνει το τελικό αποτέλεσμα σε επίπεδο δυσκολίας. Κάτι αντίστοιχο έχουμε δει σε άλλα game mode με τα τύπου ‘activate Skull’ συστήματα, αν βοηθάει να το φανταστείτε κάπως.

Φυσικά το παιχνίδι δε θα σταματήσει εδώ βέβαια. Η ομάδα ανάπτυξης έχει ήδη προγραμματίσει μια σειρά από περιεχόμενο (χάρτες, όπλα, χαρακτήρες) που θα γίνουν διαθέσιμα μετά την κυκλοφορία του παιχνιδιού το Σεπτέμβριο, ως μέρος του post-launch support πλάνου. Παράλληλα θα έχει μια σειρά από αντικείμενα που μπορούμε να ξεκλειδώσουμε παίζοντας το παιχνίδι, αλλά και μέσα από το Store – αλλά ξεκαθάρισαν ότι δε θέλουν loot boxes.

Οι τελικές εντυπώσεις από το παιχνίδι είναι ιδιαίτερα θετικές.

Με λίγη καλή τύχη η δουλειά που έχουν ρίξει στο campaign θα είναι εξίσου καλή με αυτή του multiplayer, και αν η Κοινότητα “χωθεί” στο παιχνίδι (το οποίο φυσικά και είναι στο Xbox Game Pass, και θα είναι διαθέσιμο στις 6 Σεπτέμβρη), μπορεί να έχουμε μπροστά μας ένα από τα καλύτερα Gears, και ένα τίτλο που θα μας ξενυχτήσει για αρκετές ακόμα φορές.

G5_Kait_Del_Jack