Destiny 2: Forsaken – Εντυπώσεις
Το Destiny 2: Forsaken, η τριτη συνέχεια του Destiny 2, και το μεγαλύτερο expansion από όταν η Bungie προσπάθησε να καταλάβει τον κόσμο, με την κυκλοφορία του παιχνιδιού το Σεπτέμβριο του 2017. Ένα χρόνο αργότερα, τί έχουμε όμως στα χέρια μας με το νέο DLC;
Η Κοινότητα του Destiny αυτή τη στιγμή βρίσκεται σε αναταραχή, είναι διασπασμένη και σε αρκετά σημεία απογοητευμένη. Αγαπήσαμε το Destiny, και την πραγματικά υπέροχη και μαγευτική εμπειρία του, με την ελπίδα ότι και η συνέχειά του θα μας μεταφέρει σε αντίστοιχα συναρπαστικούς κόσμους. Ειλικρινά όμως, συλλογικά η γνώμη της Κοινότητας του παιχνιδιού είναι ότι δεν εκπλήρωσε αυτή την υπόσχεση, με συνέπεια τη δραστική μείωση ή και εξάντληση των παικτών του. Το The Curse of Osiris απογοήτευσε, το Warmind έδωσε μόνο μια στάλα ελπίδας, και με το The Solstice of Heroes, η κοινότητα για πρώτη φορά είδε λίιιγο φως να προσπαθεί να βρει το δρόμο του στους πιστούς, αφοσιωμένους Guardians. Το The Taken King ήταν καταλύτης για το Destiny. Σε αυτό το κρίσιμο σημείο της ζωής του Destiny, η Bungie έχει την ευκαιρία να εξηλεωθεί – αλλά είναι το Forsaken αυτός ο καταλύτης, και εκπληρώνει τελικά αυτή την υπόσχεση που τόσο πολύ θέλουμε ως Guardians να δούμε στο Destiny 2?
Είναι σχεδόν αμέσως εμφανές ότι το Forsaken είναι η πλέον σκοτεινή προσθήκη μέχρι σήμερα στον κόσμο του Destiny. Η μουσική, τα χρώματα, η ιστορία – όλα βρίθουν Darkness, και από την πρώτη κιόλας στιγμή σε καθηλώνουν περισσότερο από οτιδήποτε έχουμε δει μέχρι τώρα. Η νέα περιοχή, The Tangled Shore, είναι σκοτεινή, ξεγυμνωμένη και γεμάτη δυσοίωνες αναφορές – εκεί βρίσκονται οι Fallen, εκεί βρίσκονται οι φίλοι, εκεί και οι εχθροί μας. Πρόσθεσε τους Scorn, Hive και Cabal και έχεις ένα μέρος διχασμένο και σε μόνιμη διένεξη από όλες τις φυλές που το διεκδικούν. Μετά από μια σύντομη εξερεύνηση, γρήγορα καταλαβαίνεις πόσο απίστευτα cool είναι η τοποθεσία – το να πηδάς και να ξεγλιστράς μεταξύ των αστεροειδών είναι απλά απόλαυση, σε κάθε κίνηση. Νιώθεις ότι απλά δε θες να φύγεις ποτέ. Και γίνεται ακόμα πιο cool και κάπως κωμικό όταν περάσεις στο Lost Sector, και διαπιστώσεις ότι υπάρχει κάτι που μόνο ως underground rave των Fallen μπορεί να περιγραφεί – με το “Hope for the Future” του Paul McCartney να παίζει παράλληλα με άλλα μουσικά θέματα. Μια έκπληξη κατά μια έννοια, αλλά ήταν το κερασάκι στην τούρτα για κάτι που έτσι και αλλίως δείχνει άψογη προσθήκη στις playable περιοχές του Destiny 2. Δεν πρέπει να ξεχάσουμε να αναφέρουμε και την The Dreaming City, μια φανταστική προσθήκη, τυλιγμένη σε μυστήριο και με εκπλήξεις να μας περιμένουν σε κάθε ευκαιρία.
Η ιστορία μας οδηγεί σε ένα ταξίδι εκδίκησης για το χαμό του αγαπημένου Vanguard Cayde-6, που εκτελέστηκε εν ψυχρώ από τον ‘παλιό μας φίλο’, Uldron Sov. Με τους Barons του Uldron να έχουν επιβιώσει, η αποστολή μας είναι να τους καταδιώξουμε, έναν-έναν, και νικώντας τους να ανοίξουμε το δρόμο για την τελική μάχη με τον ίδιο τον αρχηγό τους. Η ιστορία κινείται γρήγορα, είναι γεμάτη δράση και εικαστικά χάρμα οφθαλμών, με το Psion of Elders να αποτελεί προσωπικό μου αγαπημένο. Κάθε Baron έχει διαφορετικό gameplay μηχανισμό με τον οποίο κινείται, αντικαθιστώντας τη μονοδιάστατη, one-size-fits-all, προσέγγιση στο πώς να τους νικήσεις. Είναι μια ακόμα προσθήκη που κάνει κάθε μάχη λιιιιιιγο πιο παραμετροποιήσιμη, λίγο πιο πρόκληση.
Πέρα από τη νέα περιοχή και ιστορία, άφθονο πρόσθετο περιεχόμενο χαρακτηρίζει το Forsaken. Το νέο Gambit mode, ένας τύπος παιχνιδιού που αναμιγνύει PvP και PvE σε ένα, φέρνει μια ανάσα δροσιάς και πιθανότατα όχι σκόπιμα, δίνει την αίσθηση ότι έπρεπε να είναι εκεί από την αρχή. Το Forsaken έχει 9 (ναι, 9!) νέες Super Abilities, ένα νέο τύπο όπλων, το The Bow, νέα Strike καθώς και μια δραστηριότητα τύπου Archon Forge/Escalation Protocol – το The Blind Well. Το Forsaken δίνει επίσης μεγάλη πληθώρα από όσα μας έλειπαν από το Destiny – Armor, όπλα με random roll, Bounties, πλουσιότερη παραμετροποίηση (customisation), Triumphs, Completion Stats για τους φανατικούς εκεί έξω (συμπεριλαμβανομένου του γράφοντος!), και την επιστροφή των in-game lore note. Όλα αποτελούν πρόσθετους λόγους να επιστρέψουμε στο grinding, και για ένα παίκτη του Destiny από την πρώτη μέρα, είναι σα να επιστρέφω στις ρίζες μου.
Ποτέ δεν ήθελα να αφήσω το Destiny 2, παράλληλα με την πλειονότητα της κοινότητάς του. Οι βελτιώσεις στο gameplay του Destiny ήταν πάντα εξαιρετικές, αλλά έλειπαν σημεία κλειδιά που τόσο πολύ καθόριζαν το πρώτο παιχνίδι. Υπάρχουν πολλά πολλά ακόμα να ανακαλύψω, αλλά από τη μέχρι τώρα εμπειρία μου, το Forsaken πράγματι δείχνει ότι μπορεί να αποτελέσει το expansion του Destiny 2 που όλοι αποζητούσαμε. Η νέα ιστορία, μαζί με όλο το νέο περιεχόμενο και την επανεμφάνιση όλων όσων αγάπησα στο Destiny, έρχονται σε ένα Expansion, και αυτό με συναρπάζει, τόσο για το τώρα όσο και για το μέλλον του παιχνιδιού. Η κοινότητα του παιχνιδιού μίλησε, και η Bungie, μοιάζει για πρώτη φορά μετά από καιρό, άκουσαν και ανταποκρίθηκαν. Είναι ό,τι ήταν το The Taken King για το D1? Σε αυτή τη φάση είναι exciting να μπορώ να πω ότι δεν έχει μόνο την προοπτική να το φτάσει, αλλά και να το ξεπεράσει, βάζοντας και πάλι το Destiny 2 για τα καλά στον gaming χάρτη.