Δαίμονες, big effing guns, και γρήγορη κίνηση στον χώρο. Αυτές είναι οι τρεις βασικές βασικές αρχές του Doom, τις οποίες η δημιουργός Id Software φαίνεται να τήρησε στο έπακρο κατά την ανάπτυξη του τίτλου. Τι μάθαμε όμως για το επόμενο παιχνίδι του ιστορικού αυτού franchise;
Πρώτον ένα trailer, το οποίο προβλήθηκε και στην Quakecon.
Μετά πήραμε μια γεύση από το multiplayer τμήμα του τίτλου.
Έπειτα μάθαμε για το SnapMap, έναν editor για κάθε πλατφόρμα στην οποία θα κυκλοφορήσει το DOOM. Απλός αλλά ταυτόγχρονα πανίσχυρος θα μας επιτρέπει να φτιάξουμε από πίστες μέχρι ολόκληρα game modes.
Και τέλος κλείσαμε με ένα ολοκαίνουριο teaser από το singleplayer τμήμα του παιχνιδιού. Fun times were had.