Τον προηγούμενο Σεπτέμβριο, η Microsoft έκανε μια πρώτη επίδειξη streaming, για cloud-based παιχνίδια. Στην προκειμένη περίπτωση, είδαμε το Halo 4 να τρέχει σε PC και Windows Phone, με χειριστήριο του Xbox 360.
Τότε, ο Albert Penello, βασικό στέλεχος της σχεδίασης του Xbox One, Xbox 360 και Kinect, είχε δηλώσει πως η τεχνολογία είναι ταυτόχρονα διασκεδαστική και προβληματική.
“Είναι εξαιρετικά διασκεδαστικό, αν βέβαια τυχαίνει να έχεις την καλύτερη σύνδεση Internet στον κόσμο. Μπορείτε να φανταστείτε ότι στην παρούσα φάση δεν μπορούμε να ελέγξουμε την ποιότητα της εμπειρίας και να τη σιγουρέψουμε;”,δήλωσε ο ίδιος στο Polygon.
Ο Penello τόνισε ότι η συγκεκριμένη επίδειξη ήταν ένα μεγάλο πείραμα και ότι η βελτίωση του Xbox LIVE είναι μείζουσας σημασίας, προτού γίνει το επόμενο βήμα. Παράλληλα, δεν απέκλεισε το ενδεχόμενο streaming για τίτλους του Xbox One.
H backwards συμβατότητα του Xbox One για παιχνίδια του Xbox 360 είναι καθαρά μέσα στο μυαλό της Microsoft, εν αντιθέσει με τις πρώτες σκέψεις που είχε κάνει στο παρελθόν.