Select Page

Με το Borderlands 2 να βρίσκεται μια ανάσα από την κυκλοφορία του στις 21 Σεπτεμβρίου, με τη βοήθεια της CD Media και της 2K Games είχαμε την ευκαιρία να μιλήσουμε με την ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού και να απαντήσουμε κάποιες από τις πιο σημαντικές ερωτήσεις για το 2ο μέρος της σειράς. Οι διαφορές με το πρώτο μέρος, οι νέοι χαρακτήρες και οι αντίπαλοι που θα προκαλέσουν τους gamers είναι μερικά μόνο από τα θέματα που συζητήσαμε με την ομάδα ανάπτυξης της Gearbox Software, τις απαντήσεις της οποίας θα βρείτε παρακάτω.

1) Τα περιβάλλοντα στο πρώτο παιχνίδι της σειράς ήταν μεν τεράστια αλλά ελλιπή ως προς την ποικιλία και τη χρωματισμό. Θα υπάρχουν σημαντικές διαφορές σε αυτόν τον τομέα στο Borderlands 2;

Στο νέο παιχνίδι θα δείτε πολλές και διαφορετικές τοποθεσίες  του πλανήτη Pandora. Από παγωμένες εκτάσεις, μέρη με πυκνή βλάστηση και τεχνολογικά ανεπτυγμένες πόλεις που χρησιμοποιούν προπαγάνδα και δολοφονικά ρομπότ για να κρατήσουν την τάξη. Το Borderlands 2 θα έχει μία τεράστια ποικιλία από καινούρια περιβάλλοντα και θα έχετε τη δυνατότητα να επισκεφτείτε όλων των ειδών τις τοποθεσίες. Η Pandora έχει επίσης αλλάξει αρκετά. Έχουν περάσει άλλωστε πέντε χρόνια από τα γεγονότα που διαδραματίστηκαν στο πρώτο παιχνίδι. Η Pandora έχει δει πάρα πολλές αλλαγές. Η εταιρεία Hyperion έχει κάνει την εμφάνιση της και προσπαθεί να “καθαρίσει” τη μεθόριο ενώ οι Vault Hunters από το προηγούμενο παιχνίδι έχουν γίνει πλέον φυγάδες.  Θα δείτε μία Pandora η οποία ακόμα παραμένει άγρια, επικίνδυνη και αδάμαστη, αλλά η αίσθηση που θα σας προσδίδει θα είναι διαφορετική-θα είναι σαν ο πλανήτης να έχει μετατραπεί στον παράδεισο κάποιου δικτάτορα. Η γενική φιλοσοφία που ακολουθήσαμε στο παιχνίδι ήταν το ότι θέλαμε να κάνουμε τα πάντα καλύτερα και περισσότερα, είτε αυτά σχετίζονται με το loot,  τις κλάσεις των χαρακτήρων ή στη συγκεκριμένη περίπτωση το περιβάλλον. Δε θα έχουμε απλά ακόμα περισσότερες τοποθεσίες. Τα μέρη αυτά θα είναι ποικίλα και θα μπορεί κάποιος να βρεθεί από χιονισμένα τοπία σε λιβάδια, από σκονισμένα μέρη σε πρωτόγονα περιβάλλοντα ή σε φουτουριστικές πόλεις μέσα σε λίγες ώρες παιχνιδιού. Θέλουμε το Borderlands 2 να είναι πραγματικά ένα sequel , δηλαδή να προσφέρει περισσότερα και να είναι καλύτερο από τον προκάτοχο του σε όλους τους τομείς!

2) Στο πρώτο  παιχνίδι της σειράς τα φυλάκια και οι πόλεις ήταν σχετικά άδειες και ο αριθμός των NPC’s πολύ μικρός. Οι πόλεις στο νέο game θα είναι πιο ζωντανές και θα δίνουν την αίσθηση ότι κατοικούνται;

Οι πόλεις σίγουρα θα είναι και θα φαίνονται πιο ζωντανές καθώς θα έχουμε τη δυνατότητα να προχωράμε την ιστορία μέσω των NPC’s. Για παράδειγμα, έχουμε εκμεταλλευτεί στο έπακρο το Echo device (την οθόνη/walkie talkie που βρίσκεται πάνω αριστερά). Εάν π.χ. την ώρα που κάποιος NPC θα σας δίνει κάποια αποστολή ή θα σας παρουσιάζει στοιχεία για την περιπέτεια σας εσείς θα μπορείτε να φύγετε από κοντά του καθώς θα έχετε τη δυνατότητα να παρακολουθείτε τη συζήτηση μέσω του Echo device! Με αυτό τον τρόπο ο παίκτης δε θα είναι υποχρεωμένος να  περιμένει κοντά στον NPC έως ότου αυτός τελειώσει την αφήγηση του. Οι τέσσερεις playable χαρακτήρες του πρώτου παιχνιδιού θα κάνουν την εμφάνιση τους στο Borderlands 2 ως NPC’s, και ο καθένας θα παίζει σημαντικό ρόλο στην εξέλιξη της ιστορίας.  Οι χαρακτήρες Scooter, Marcis, Tannis και Moxxi θα κάνουν επίσης και αυτοί την εμφάνιση τους.

3) Οι εχθροί στο Borderlands 1 είχαν όλοι την ίδια επιθετική συμπεριφορά.  Η ΑΙ στο δεύτερο παιχνίδι θα είναι πιο ανεπτυγμένη, και αν ναι, τι διαφορετικό θα έχει να μας προσφέρει;

Έχουμε σχεδόν τριπλασιάσει τον αριθμό των εχθρών σε σχέση με το πρώτο παιχνίδι. Θα αντιμετωπίσετε εξαιρετικά παράφρονες εχθρούς, στρατιώτες που χρησιμοποιούν νάνους ως ανθρώπινη ασπίδα, Thresher που λειτουργούν σαν αυτάρκεις μαύρες τρύπες, Varkids που μεταμορφώνονται σε πιο δυνατές εκδόσεις του εαυτού του ανάλογα με το damage που δέχονται κτλ. Θα παρατηρήσετε επίσης ότι η ΑΙ έχει βελτιωθεί δραματικά. Θα δείτε Surveyors να επανατοποθετούν τα κομμένα άκρα τραυματισμένων Loaders, Nomads που θα δίνουν εντολές  στους Bandits να κάνουν flanking στο παίκτη, Skag με φωτιά να πυρπολούν απλά Skags και να τα μεταμορφώνουν σε fire skags….. έχει πραγματικά πολύ ενδιαφέρον!

4) Το πρώτο Borderlands είχε ένα πραγματικά εντυπωσιακό οπλοστάσιο.  Αυτή η τάση θα συνεχιστεί και στο δεύτερο παιχνίδι και τα όπλα θα έχουν διαφορετική αίσθηση/βάρος από εκείνα που υπήρχαν στο αρχικό;

Μα φυσικά! Ένα επιτυχημένο όπλο σε video game χρειάζεται να έχει δυνατά εξαρτήματα από πολλούς κλάδους.  Πρέπει καταρχήν να δείχνει ωραίο, να αντιδρά με ικανοποιητικό τρόπο στις κινήσεις του παίκτη και να έχει τέλειο ήχο.  Κατά τη διάρκεια της παραγωγής μπορεί να χρησιμοποιούσαμε δύο ή τρία εξαρτήματα και να μη πιστεύαμε ότι πρόκειται για ένα πραγματικά καλό όπλο. Μας φαινόταν ότι είτε οι ριπές ήταν πολύ αργές είτε το κλότσημα αρκετά δυνατό, αλλά όταν έμπαινε και ο ήχος και ακουγόταν διάσπαρτες εκρήξεις όλα τα κομμάτια ενώνονταν σε ένα ενιαίο σύνολο και τελικά βλέπαμε φως στο τούνελ. Στιγμές σαν κι αυτές ήταν πραγματικά άκρως ικανοποιητικές! Στο παιχνίδι επαναφέραμε τα στοιχεία της φωτιάς, διάβρωσης, σοκ, και έκρηξης στα όπλα, και προσθέσαμε και ένα νέο στοιχείο στο μίγμα μας, το επονομαζόμενο Slag.

Το Slag  είναι ένα υποπροϊόν του Eridium, του στοιχείου που απελευθερώθηκε κατά τη διάρκεια των γεγονότων που διαδραματίστηκαν στο τέλος του πρώτου παιχνιδιού. Έτσι οι κατασκευαστές όπλων άρχισαν να το ενσωματώνουν στα σχέδια νέων όπλων. Εάν χτυπήσετε έναν εχθρό με όπλο βασισμένο πάνω στο Slag, τότε εκείνος θα λάβει περισσότερο damage  από όλα τα στοιχεία μαζί, αλλά προσοχή! Εάν σας ακουμπήσει και εσάς το Slag τότε και εσείς οι ίδιοι θα αρχίσετε να λαμβάνεται damage! Επιπλέον, οι κατασκευαστές όπλων παίζουν ένα πιο σημαντικό ρόλο στο gameplay του Borderlands 2 με τον καθένα να έχει συγκεκριμένα είδη προς πώληση, το καθένα με τα δικά του χαρακτηριστικά, τα οποία θα είναι διαφορετικά από όλα τα υπόλοιπα. Ένα καλό παράδειγμα είναι τα Tediore guns. Τα συγκεκριμένα είναι πασίγνωστα για το πολύ γρήγορο reload τους.  Όποτε θέλετε να κάνετε reload απλά πετάτε το όπλο στον αντίπαλο, το οποίο εν συνεχεία εκρήγνυται κάνοντας damage ανάλογο με τον αριθμό των σφαιρών που υπάρχουν ακόμα στο γεμιστήρα. Μετά την έκρηξη ένα νέο Tediore gun ψηφιοποιείται στα χέρια του παίκτη. Είναι πραγματικά φοβερό!  Έχουμε συμπεριλάβει πάρα πολλούς διαφορετικούς τύπους όπλων με όλες αυτές τις παραλλαγές. Είναι ακόμα νωρίς για να μπορέσουμε να πούμε τον ακριβή αριθμό που θα περιλαμβάνεται στο παιχνίδι, δείχνει όμως ότι θα είναι σχεδόν άπειρα!

Βέρα «Fonikh Soupia» για την Ελληνική Κοινότητα LIVE

Ευχαριστούμε τη CD Media, 2K Games και τον T. Keefe για τη συμβολή τους σε αυτή τη συνέντευξη.