Select Page

Battlefield: Hardline

gamescom 2014 Preview

Μετά το “Πεδίο Μαχών” που προκάλεσε το Battlefield 4, η κυκλοφορία οποιουδήποτε παρόμοιου τίτλου από την Electronic Arts

  1. πριν διορθωθούν όλα τα θέματα του BF 4 και
  2. σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα

κάθε άλλο παρά ασφαλής επιλογή μπορεί να θεωρηθεί. Η ανακοίνωση του Battlefield: Hardline έγινε δεκτή με επιφυλάξεις και η beta που ακολούθησε θεωρήθηκε πρόωρη, προκάλεσε αντιδράσεις και οδήγησε, άμεσα ή έμμεσα, στην αναβολή της κυκλοφορίας του παιχνιδιού για τις αρχές του 2015.

Στην φετινή gamescom είχα την ευκαιρία να δω το Hardline αλλά και να μιλήσω με την ομάδα ανάπτυξής του. Στόχος της ομάδας είναι το τελικό game να έχει ακριβώς την υφή και το ύφος μιας αστυνομικής τηλεοπτικής σειράς, ενώ τόσο η διάρκεια του κάθε “επεισοδίου”, όσο και η ταχύτητα εξέλιξης της ιστορίας θα κινούνται στα ίδια πλαίσια. Η ιστορία επίσης υπόσχεται να μας καθηλώσει με ένα αστυνομικό δράμα που θα ξετυλιχθεί καθώς ο πρωταγωνιστής ταξιδεύει την ήπειρο της Αμερικής από το Μαϊάμι προς το Λος Άντζελες.

Στο Battlefield Hardline για πρώτη φορά σε παιχνίδι της σειράς βρισκόμαστε σε ένα σκηνικό “κλέφτες και αστυνόμοι”, μια αλλαγή που μπορεί να προσφέρει πολλές ώρες άκρως διασκεδαστικού multiplayer, όπως έχουν αποδείξει άλλοι παρόμοιοι τίτλοι. Για όσους έπαιξαν την beta που έγινε διαθέσιμη νωρίτερα το καλοκαίρι, το gameplay παραμένει στα χνάρια της σειράς, ενώ η χρήση της Levolution επιτρέπει σκηνικά αντιστοίχου κάλλους με αυτά που βιώσαμε και στο BF4, με ολόκληρες δομικές μονάδες να καταρρέουν την ώρα της μάχης.

 

Δεδομένου ότι το gameplay video έχει γίνει διαθέσιμο από την ίδια την Electronic Arts, θα προσκαλέσω όσους δεν το έχετε ήδη παρακολουθήσει να το δείτε στον player που ακολουθεί, καθώς είναι ο καλύτερος τρόπος να σας “μεταφέρω” το πώς τρέχει το παιχνίδι αυτή τη στιγμή και πώς φαίνεται και αλληλεπιδρά με τον παίκτη.

Battlefield: Hardline gamescom 2014 gameplay trailer

Το μόνο που θα προσθέσω είναι ότι, παρά το ότι και εγώ θα παραμείνω διστακτικός, ειδικά για το multiplayer μέρος του τίτλου, με την καθυστέρηση της κυκλοφορίας η ΕΑ κατάφερε όχι μόνο να αποφύγει το χαώδες Φθινόπωρο και τις κυκλοφορίες του, αλλά και να δώσει στην ομάδα ανάπτυξης τον χρόνο που χρειάζεται για να δημιουργήσει ένα καλ(ύτερ)ό campaign και να βελτιστοποιήσει το τόσο σημαντικό κομμάτι του multiplayer.

Προσωπικά περιμένω την 2η beta που θα γίνει διαθέσιμη λίγο καιρό πριν την κυκλοφορία του τίτλου (οπότε ελπίζουμε Φεβρουάριο/Μάρτιο 2015) για να διαμορφώσω την τελική μου άποψη για το παιχνίδι. Το campaign δείχνει σίγουρα ενδιαφέρον, η ομάδα που έγραψε την ιστορία αλλά και οι λοιποί συντελεστές είναι σοβαρά μέλη της βιομηχανίας, κάτι που ελπίζω να αντικατοπτριστεί και στην ποιότητα του παιχνιδιού όταν αυτό θα βρει τον δρόμο του για την κονσόλα μου.

Δημήτρης «Gotmian»

[fsg_gallery id=»4″]