Select Page

Ένα από τα σημαντικότερα χαρακτηριστικά του Assassin’s Creed ήταν πάντα η ιστορία πίσω από κάθε παιχνίδι, επεισόδιο ή DLC. Ήταν αυτό που έκανε τον παίκτη να θέλει να συνεχίσει να παίζει, ή να θέλει να μάθει ακόμα περισσότερα για τον κόσμο του παιχνιδιού, τον Desmond και το παρελθόν του, είτε αυτό λάμβανε χώρα την περίοδο των Σταυροφοριών, είτε την περίοδο της Αμερικανικής Επανάστασης.

Το Infamy είναι το πρώτο Premium DownLoadable Content για το Assassin’s Creed 3 το οποίο επεκτείνει τη βασική ιστορία και αποτελεί μέρος της τριλογίας «Tyranny of King Washington». Είναι μέρος μιας τριλογίας PDLC περιεχομένου που αφηγείται την υποθετική ιστορία του G. Washington, όπως τη φαντάστηκε η ομάδα ανάπτυξης του παιχνιδιού ότι θα εξελισσόταν αν αυτός είχε επηρεαστεί (τρελαθεί για την ακρίβεια) από τη δύναμη της εξουσίας (και όχι μόνο).

Ο βασικός χαρακτήρας είναι και πάλι ο Connor/Ratonhnhaké:ton αλλά αυτή τη φορά τα πάντα έχουν αλλάξει και βρισκόμαστε αρκετά πριν την καταστροφή του χωριού του, μεταξύ άλλων. Ο ίδιος θυμάται τα γεγονότα του Assassin’s Creed 3 και την τροπή που πήρε η ιστορία, αλλά κανείς γύρω του δε φαίνεται να έχει επηρεαστεί ή να τη γνωρίζει. Με το βασιλιά G. Washington να έχει εκτροχιαστεί σε μια πορεία εκτός ελέγχου, ο Connor καλείται για ακόμα μια φορά να προστατέψει το χωριό και τους ανθρώπους του, ενώ παράλληλα γνωρίζει ότι είναι ο μόνος που μπορεί να σταματήσει την παράνοια – σταματώντας, τελικά, τον ίδιο το βασιλιά.

Τη βασική ιστορία ντύνουν μια σειρά από ενδιαφέρουσες προσθήκες σε επίπεδο gameplay, όπως χαρακτηριστικά η δυνατότητα του πρωταγωνιστή να επικαλείται υπερφυσικές δυνάμεις μεταξύ των οποίων και μια stealth ικανότητα που τον καθιστά αόρατο στους αντιπάλους για σύντομα χρονικά διαστήματα, καθώς και ένα κοπάδι από λύκους που μπορούν να τον βοηθήσουν σε κάποια πιο δύσκολα σημεία εξουδετερώνοντας αντιπάλους. Αν και είναι διασκεδαστικές προσθήκες, δεν μπορούμε να πούμε ότι αξιοποιούνται στο έπακρο από το Infamy Part 1. Κατά τα άλλα έχουμε να κάνουμε με τον ίδιο (εξαιρετικό) μηχανισμό gameplay, γραφικών και ήχου που γνωρίσαμε στο AC3 που κάθε άλλο παρά παραπονεμένους μας έχει/είχε αφήσει.

Η εισαγωγή στην υπόθεση και τους χαρακτήρες, η όλη αίσθηση αποπροσανατολισμού του πρωταγωνιστή καθώς προσπαθεί να κατανοήσει πώς από τη βασική ιστορία του AC3 (και τις εκεί εξελίξεις) πέρασε στην τόσο διαφορετική χρονική στιγμή που διαδραματίζεται η ιστορία του Infamy και οι νέες, μικρές αλλά ενδιαφέρουσες, προσθήκες δημιουργούν την προδιάθεση για ένα πολλά υποσχόμενο συνολικά πακέτο στο μέλλον. Η μεγάλη πρόκλησή του όμως να κρατήσει το ενδιαφέρον μας αμείωτο και να μας κάνει να μην μπορούμε να περιμένουμε τα επόμενα δυο μέρη φαίνεται ότι είναι και αυτή που δεν κατάφερε να κυριέψει (ακόμα).

Το Infamy Part 1 είναι απλά μια μικρή (όχι απαραίτητα σε διάρκεια καθώς απαιτεί περίπου 1.5-2 ώρες) εισαγωγή και, δεδομένου ότι (ίσως) είναι άδικο να το κρίνουμε ως αυτόνομο περιεχόμενο, θα κρατηθούμε και θα περιμένουμε τα επόμενα δυο μέρη, πριν εκφέρουμε τελική γνώμη.

Παράλληλα όμως θα προτείνουμε το ίδιο και για τους παίκτες του παιχνιδιού – αν δεν έχετε το Season Pass, οπότε το DLC είναι αυτόματα δικό σας, κρατήστε τα 800 Microsoft Points για την ώρα. Η ιστορία του Assassin’s Creed έχει δείξει ότι τα PDLC γενικά αξίζουν τον κόπο. Στη συγκεκριμένη περίπτωση ελπίζουμε να δούμε το ίδιο και απλά αντί για 2400 Microsoft Points που θα δίναμε για ένα πακέτο 5-7 ωρών, να έχουμε να κάνουμε με τρια πακέτα που θα προσφέρουν, όμως, ισάξια εμπειρία που, ιδανικά, θα δέσει και με τη βασική πλοκή.

Για την ώρα έχουμε απλά λίγο παραπάνω Assassin’s Creed 3 που – όσο και αν αγαπήσαμε – δεν δικαιολογεί το κόστος αγοράς.

Δημήτρης «Gotmian»

[slickr-flickr search=»sets» items=»24″ set=»72157632992100066″]

Περισσότερες εικόνες από το παιχνίδι (Flickr)